Рокитнівська Райдержадміністрація
  • Новини
  • Фотогалерея
  • Графік роботи
  • Прийом громадян
  • Контакти

Про затвердження Положення про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату Рокитнівської районної державної адміністрації

12 лютого 2019 року                                                                                                        № 33

 

Про затвердження Положення

про відділ фінансово-господарського

забезпечення апарату Рокитнівської

районної державної адміністрації

         Відповідно до статей 6, 39, 41, 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 3, 17 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року №59 «Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи», розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 листопада 2007 року №325 «Про затвердження Регламенту Рокитнівської районної державної адміністрації»:

  1. Затвердити Положення про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату Рокитнівської районної державної адміністрації, що додається.
  2. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 03 листопада 2011 року №398 «Про затвердження положення про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату Рокитнівської районної державної адміністрації».
  3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                                М. КУШНІР

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ фінансово-господарського забезпечення апарату

Рокитнівської районної державної адміністрації

 

  1. Загальні положення

        1.1. Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату Рокитнівської районної державної адміністрації (далі – відділ) є структурним підрозділом  апарату Рокитнівської районної державної адміністрації (далі – райдержадміністрація). Відділ підпорядковується голові райдержадміністрації, координує свою діяльність з керівником апарату райдержадміністрації.

        1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Бюджетним Кодексом України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,  розпорядженнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, а також цим Положенням.

  1. Основними завданнями та функціями відділу є:

         ведення   бухгалтерського  обліку  фінансово-господарської діяльності райдержадміністрації та складання звітності;

         відображення у документах достовірної та у повному  обсязі інформації про гоподарські  операції  і  результати діяльності, необхідної для оперативного  управління  бюджетними  призначеннями (асигнуваннями)  та  фінансовими       і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

         забезпечення  дотримання  бюджетного   законодавства   при взятті   бюджетних  зобов’язань,  своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань,  здійснення  платежів  відповідно  до   взятих бюджетних зобов’язань, достовірного   та   у   повному  обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

        забезпечення  контролю  за  наявністю  і   рухом   майна, використанням  фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

        запобігання  виникненню   негативних  явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і  мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

  1. Відділ   відповідно  до  покладених  на  нього завдань:

         складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну,  зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;  

         своєчасно подає звітність;

         своєчасно  та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;

         забезпечує  дотримання  вимог  нормативно-правових   актів щодо:

         — використання фінансових,   матеріальних  (нематеріальних)  та інформаційних  ресурсів під час прийняття та оформлення  документів щодо проведення господарських операцій;

         — інвентаризації необоротних    активів,   товарно-матеріальних цінностей,  грошових  коштів,  документів,  розрахунків  та  інших статей балансу;

         проводить   аналіз   даних   бухгалтерського   обліку   та звітності,  у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської  заборгованості,  розробляє  та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської  та  погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;

         забезпечує:

         — дотримання порядку проведення розрахунків за  товари,  роботи та  послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

         — достовірність та    правильність    оформлення    інформації, включеної  до  реєстрів   бюджетних   зобов’язань   та   бюджетних фінансових зобов’язань;

         — повноту та  достовірність  даних підтвердних документів,  які формуються та додаються в процесі казначейського обслуговування;

        — здійснює обробку та захист персональних даних працівників в базі персональних даних «Бухгалтерський облік».

  1. Відділ має право:

       представляти бюджетну установу в установленому  порядку  з питань,  що відносяться  до компетенції бухгалтерської служби,  в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального   страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності;

         встановлювати  обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання  до бухгалтерської   служби   структурними   підрозділами бюджетної установи  первинних  документів  для  їх відображення у бухгалтерському обліку, а також  здійснювати  контроль  за   їх дотриманням;

         одержувати  від структурних підрозділів бюджетної установи та бюджетних установ,  які їй підпорядковані, необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них;

        виносити на розгляд голови райдержадміністрації питання, які відносяться до компетенції відділу;

        одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

  1. Структура відділу

       5.1. Відділ очолює начальник відділу-головний бухгалтер,  який призначається і звільняється із займаної посади наказом керівника апарату райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу.

       5.2. На посаду начальника відділу призначається особа з досвідом роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвідом роботи в органах місцевого самоврядування, або досвідом роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, не менше як один рік.

       5.3. У разі тимчасової  відсутності  начальника відділу (відрядження, відпустки,  тимчасової втрати працездатності  тощо) виконання  його обов̓̓ язків  покладається  на головного спеціаліста відділу відповідно  до  наказу  керівника  апарату райдержадміністрації.

       5.4. Структура відділу затверджується головою райдержадміністрації, чисельність працівників визначається штатним розписом, затвердженим головою райдержадміністрації.

       5.5.  Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади наказом керівника апарату райдержадміністрації.

       5.6. Начальник відділу не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов’язки голови райдержадміністрації на період його тимчасової відсутності.

  1. Начальник відділу-головний бухгалтер:

        здійснює  керівництво  діяльністю  відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

        забезпечує раціональний та ефективний  розподіл посадових обов’язків між його працівниками з урахуванням вимог  щодо забезпечення захисту інформації та запобігання  зловживанням  під час ведення бухгалтерського обліку;

        вносить в установленому порядку подання про присвоєння рангів державного службовця, заохочення працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень;

        планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи райдержадміністрації;

        звітує перед головою райдержадміністрації про виконання покладених на відділ завдань;

        може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

        організовує роботу з  ведення  бухгалтерського  обліку  та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ;

       погоджує проекти договорів (контрактів),  у тому числі про повну індивідуальну матеріальну  відповідальність,  забезпечуючи дотримання вимог  законодавства   щодо  цільового  використання бюджетних коштів та збереження майна;

        підписує звітність та документи, які є підставою для:

        — перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

        — проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

        — приймання і видачі грошових коштів;

        — оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

        — проведення інших господарських операцій;

       відмовляє у прийнятті до обліку документів,  підготовлених з порушенням   встановлених   вимог,  а  також  документів  щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та  інформує  голову райдержадміністрації про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;

        здійснює контроль за:

       — відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться бюджетною установою;

        — складенням звітності;

        — цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних),  інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

        — дотриманням вимог законодавства щодо списання  (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи;

        — правильністю проведення  розрахунків  при  здійсненні  оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт,  придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів,  у  тому числі договорів оренди;

        погоджує   документи,   пов’язані   з  витрачанням  фонду заробітної плати,  встановленням  посадових  окладів  і  надбавок працівникам;

        за дорученням керівництва райдержадміністрації представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади;

         забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього службового і внутрішнього трудового розпорядків та виконавської дисципліни;

        виконує інші, передбачені законодавством, функції.

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                               Л. ПИШНЯК

 

 

Контакти

34200, смт. Рокитне, вул. Незалежності, 13
+380 3635 2-15-36
+380 3635 2-27-48
roktadmin@rv.gov.ua

Категорії

  • Новини
  • Фотогалерея
  • Графік роботи
  • Прийом громадян
  • Контакти

Прийом громадян

Понеділок: 09.00 — 18.15
Вівторок: 09.00 — 18.15
Середа: 09.00 — 18.15
Четвер: 09.00 — 18.15
П’ятниця: 09.00 — 17.00
Субота: вихідний
Неділя: вихідний
Email
Facebook
YouTube
Рокитнівська Райдержадміністрація - офіційний сайт