Ліси Рівненщини поповнили бюджет держави на 24 мільйони гривень
Понад 18,4 млн. грн. податків, за користування лісовими ресурсами Рівненщини, поповнили скарбниці місцевих громад області. Відповідно 5,7 млн. грн. надійшло до державного бюджету України. Загальна сума надходжень перевищила минулорічні показники на 3,2 млн. грн.
Найбільші суми надходжень за використання лісових ресурсів отримали місцеві бюджети Сарненщини – 3,2 млн.грн., Рокитнівщини – 2,4 млн.грн., та Володимиреччини майже 2 мільйона гривень.
Як зазначив перший заступник начальника ГУ ДФС у Рівненській області Анатолій Клячук: «Рентні платежі, значна частина яких надходить до місцевої скарбниці, мають велике значення для фінансування потреб бюджетної сфери області, соціальних програм та спрямовуються на відновлення природних ресурсів. Отож представники місцевої влади мають можливість не тільки використати надходження, отримані, зокрема, від рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів на соціальний розвиток власних територій, але й планувати подальшу діяльність, враховуючи її стабільні надходження до бюджету.
ГУ ДФС у Рівненській області
Коли та за яких умов застосовується адміністративний арешт майна платника податків
ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє , що відповідно до п. 94.1 Податкового кодексу України адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов’язків, визначених законом.
Згідно з п. 94.2 ст. 94 ПКУ арешт майна може бути застосовано, якщо з’ясовується одна з таких обставин:
платник податків порушує правила відчуження майна, що перебуває у податковій заставі;
фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон;
платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу;
відсутні дозволи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності, а також у разі відсутності реєстраторів розрахункових операцій, зареєстрованих у встановленому законодавством порядку, крім випадків, визначених законодавством;
відсутня реєстрація особи як платника податків у контролюючому органі, якщо така реєстрація є обов’язковою відповідно до ПКУ, або коли платник податків, що отримав податкове повідомлення або має податковий борг, вчиняє дії з переведення майна за межі України, його приховування або передачі іншим особам;
платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі;
платник податків не допускає податкового керуючого до складення акта опису майна, яке передається в податкову заставу.
платник податків (його посадові особи або особи, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню) відмовляється від проведення відповідно до вимог ПКУ інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки).
ГУ ДФС у Рівненській області